Sunday 27 May 2012

Ape masalah kau ni gila?!

Aku tak tau la ape kena dengan aku hari ni.. skit2 nak merampuih, dah tu tau nak memekak je.. aku rase tension gila hari ni. tak tau sebab apa.. ade je salah orang yang aku tegur.. hurh!.. menyampah gila hidup cam ni.. da la bosan.. duit pun takdak.. member2 plak dah ramai yang 'berangkat'.. aku sorang je yang tinggal tak terangkat2..  bosan tahap gila dah ni mak 00ooiiii!!!!!!!!......... aq harap2 dapat la uitm 2 terima aq.. aminn... aq da tak sanggup da nak tunggu second intake. Bulan 12 plak tu.. AAAArrrrrrrgggggggghhhhhh!!!!!!~ (xde angin xde ribut tetiba je memekak)

Huh!.. life aq punya plan ni simple ja.. study, pastu kerja utk kumpul duit n bagi kat mak ayah skit, dah kerja kawin, dah kawin apa lagi duk umah jga anak la.. hehe.. cakap memang senang kan..?? huhu

oklah, stakat ini sajalah yang boleh aku merapu buat masa sekarang.
May peace be upon you!

No comments: