Monday 30 April 2012

Selamat hari Pekerja..

May peace be upon you!!

Hari ni memang la hari pekerja tapi bukan nak citer pasal pekerja.. 
Ni pasal result ipta yang akan kluar tak lama lagi. aku harap sangat 
yang aku dapat ipta kat teganu.. Bukannya ape, nak la juga rasa duk
 kat tempat jauh.. ye la dari kecik lagi aku mne penah duk asrama.. bila 
dah besar ni nak la jgak rasa berdikari kat tempat org.. 

Dalam banyak2 tempat, knapa aku pilih Terengganu?.. sebab aku 
rasa aku tak penah g teganu lagi n sebab aku ade apply U kat sana..
UNISZA.. Tapi kalau boleh aku nak sangat dpt satu u dgn bff 
aku yg sorang ni, Intan..  

Sebenarnya aku minat dengan 2 kos ni.. aku tak tau mne satu 
yang perlu aku pilih.. Architecture or Accouting.. Dua2 ni memang 
aku gila sangat nak ambik, tapi dua2 ni aku takde basic.. 
Camne tuh?? hehe.. Tapi pape pun kne tunggu dlu la result ipta tu kluar.. 
Tapi semakin dekat aku nk msuk ipt, makin takut n berdebar2 pun ade.

Erm, ok la, malas nk tulih panjang2.. ape2 pun just wait n see la..
Daa~.. (^_~)"Y..

No comments: